Friday, October 21, 2016

Google Finance Api Stock Options

Hoe om toegang voorraadkwotasies Realtime deur Google Finansies Google Finansies is 'n produk van Google, dat alles wat verband hou met die aandelemark spore en beheer van jou portefeulje ens Dit het toegang tot intydse data van verskeie aandelebeurse in die wêreld soos NASDAQ, NSE van Indië ens Ons kan dit gebruik om realtime data van aandele kry vir programatically toegang tot die waarde van 'n voorraad. Sê vir my reeds Waar is die aanhalings http: // finansies. Google. com / finansies / i NFO. kliënt ig amp Q NASDAQ: GOOG Bogenoemde URL gee ons die nuutste kwotasie vir Google Aandele. Die Google URL Finansies struktuur is redelik eenvoudig. Die Navraagstring Q vereis die simbool van die voorraad wat jy in belangstel Dit is van die formaat Exchange:. Simbool. 'N Paar voorbeelde van hierdie navraag snare is Microsoft. NASDAQ: MSFT Apple. NASDAQ: AAPL Yahoo. NASDAQ: YHOO Vertroue (NSE van Indië). NSE: VERTROUE Pearson (Londense Aandelebeurs). LON: PSE Die reaksie vir die bogenoemde URL is soos volg // Aan die aanhalings uit die bostaande reaksie is baie makliker as die sloop n bladsy. UPDATE: http: // finansies. Google. com / finansies / i NFO. kliënt ig amp Q NASDAQ: GOOG. NASDAQ: YHOOYou kan verskeie kwotasies te kry in 'n enkele aanvraag deur komma skei die simbole op Q parameter. Sal terugkom sodra 'n script wat iets op grond van hierdie realtime data van Google Finansies doen. Die Kode in Python invoer urllib2 invoer into invoer tyd klas GoogleFinanceAPI. DEF init (self): self. voorvoegsel quotfinance. google/finance/infoclientigampqquot~~MD~~aux def kry (self simbool ruil..): url self. voorvoegsel quot s. s quot (ruil. simbool) u urllib2. urlopen (url) inhoud u. lees () obj into. vragte (inhoud 3 :) terugkeer obj 0 as naam quotmainquot. c GoogleFinanceAPI () terwyl 1. kwotasie c. kry (quotMSFTquot. quotNASDAQquot) Print kwotasie tyd. slaap (30) Bogenoemde kode druk die kwotasie vir Microsoft voorraad op NASDAQ elke 30 sekondes. Intussen almal maats probeer iets interessant met die voorraadkwotasies (as om winste en verliese :)) Moenie vergeet om my ping op jou updates. Post a comment. Dankie Google. There is 'n bietjie bekend pad na opsie ketting inligting te kry van Google, sal hierdie wys hoe it8217s asook demonstreer hoe om dit te gebruik met behulp van C. (Maklik genoeg in enige taal sedert it8217s res gebaseer, so as jou nie gedoen 'n C ontwikkelaar don8217t laat dit te stop nie.) dit is nie 'AMPTELIKE API. GOOGLE ondersteun nie hierdie vir iets, maar hulle eie interne gebruik en kan te eniger tyd verander. HIERDIE TE eie risiko. Toegang tot die res gebaseer Google Stock Options API Google lyste voorraad opsies op daar finansies site. 'N Voorbeeld hiervan is hierdie een vir AAPL8217s opsie ketting. Met 'n baie klein verandering aan dit wat jy kan die data te kry in 'n into soos formaat. (It8217s nie presies into, ek sal dit onder dekking) Die verskil tussen die terrein en die API is die toevoeging van 'n eenvoudige navraag string 8220outputjson8221. So die URL word: 8220www. google/finance/optionchainqAAPLampoutputjson8221 Verstaan ​​die Google Opsie API Oproep 8220www. google/finance/optionchainqAAPLampoutputjson8221 sal jy terug 'n paar stukkies van data gee: Die volgende vervaldatum 'n lys van al die beskikbare vervaldatums vir die simbool A n lys van al die sit 'n lys van al die oproepe die prys van die onderliggende aandeel (. nie die opsie prys) Hier is 'n uittreksel van die opbrengs data: Daar is natuurlik baie meer vervaldatums op AAPL opsies en meer oproepe plus ek didn8217t show die oproepe, maar ek dink dit moet jy 'n idee van die algemene struktuur gee. Dit werk net vir die nuutste verstryking. Al die opsies teruggekeer sal wees vir net dit verval. Jy kan 'n ander verstryking maklik genoeg al kies: Jy sal die toevoeging van drie nuwe search strings sien, hierdie dui die jaar, maand en dag van die verstryking. Ek vind dit die beste om die vorige URL skakel na die lys van geldige vervaldatums te kry, gebruik dan hierdie een al die stakings vir 'n spesifieke vervaldatum kry. Maar die resultate is nie geldig into Ongelukkig is dit nie. As jy kyk na die voorbeeld bo jou geplak sal sien beide die naam en waarde moet aanhalingstekens staan, maar is nie. Om die waarheid te GEENEEN van die name in aanhalingstekens en slegs 'n paar van die waardes is. Om dit te bepaal ek voer dit deur 'n gewone uitdrukking om die name en waardes in aanhalingstekens rondom voor probeer om 'n voorwerp te maak uit die into. Dit is hier waar dit verskil van een taal na die volgende, maar vir C Ek het die volgende: Gebruik van hierdie opsie ketting API in jou programme Dit veronderstel jy gebruik 4.5 of groter. Dit sal saam met ander weergawes, maar jy mag nodig wees om die 8220async / await8221 logika dalk die Thread. Run sowel verwyder. In C it8217s maklik om hierdie API verteer en kry funksioneer voorwerpe daaruit. Eerste laat begin met die definisie lêers wat nodig is om daardie amper-into omskep in voorwerpe: Pro Wenk: As jou wonder of ek alles wat in die antwoord is nee getik. Visual Studio het 'n groot bietjie bekend funksie. Kopieer die into van Google API oproep en dan in die Visual Studio goto Edit-gtPaste Spesiale-gtPaste into as Klasse. En dit doen die werk vir jou (ek het tweak dit 'n bietjie, maar laat ons nie vervelig kartering vir jou.) So sodra ons het die basiese struktuur van hoe om hierdie oproepe soos beskryf stoor bo wat ons nodig het om die data te kry en op te los wat into kwessies. In hierdie skep ons 'n WebClient om die data te gaan haal. Ek doen dit op 'n aparte draad, nie nodig in alle gevalle, maar as jou gaan hierdie haak om 'n UI Dit sal verhoed dat jou UI verhoed dat toegesluit terwyl dit om die data. Dan is dit 'n beroep een van die twee URL8217s vroeër aangedui, al na gelang indien die verstryking dag, maand en jaar geslaag is. Die into word skoongemaak, dan is dit vat dit om 'n voorwerp. Dit oproep om. FromJsonlt8230gt () is 'n uitbreiding funksie het ek geskryf dat I8217m gebruik nie. It8217s met behulp van die into parsing van System. Runtime. Serialization vergadering. Ek gebruik hierdie oor die hele plek in die grootste deel van my projekte, en ook sal later 'n. Toltgt () uitbreiding funksie te gebruik, sodat I8217ll dit hier so goed. Hou in gedagte wat jy kan enige into ontleder, soos into gebruik, dit is net my voorkeur. 'n UI voeg die opsie ketting van data ten einde dek om die data. As jy wil 'n opsie ketting tafel te maak met 'n beroep op die een kant, stakings in die middel en put8217s aan die ander it8217s maklik genoeg om te doen met behulp van WFP en die Google Opsie API Kode Ek het op GitHub gepos sluit net so 'n voorbeeld. Ja ek weet it8217s ineenkrimp waardig, maar ek wou die konsep vertoon sonder om die kode moeiliker deur die toevoeging van meer funksies of styl dan nodig. Om hierdie uitleg kry ek 'n nuwe klas genoem 'n OptionPair. It8217s net gebruik word deur die UI aan diegene rye te vertoon. Elke ry is 'n OptionPair voorwerp, wat 'n put, oproep, en staking. Ek didn8217t MVVM gebruik vir hierdie, weer Ek wou dit eenvoudig te hou, sodat it8217s net 'n enkele WPF venster met 'n paar kode agter. Hier is die volledige kode notering vir die venster: Die meeste van dit moet redelik maklik om te begryp. Wanneer 'n gebruiker 'n voorraad ENKELE betree en druk 'n knoppie raak dit die aanvanklike data wat vir die jongste verstryking vir daardie opsie. Die vervaldatums wat teruggestuur word dan in 'n versameling sit om te vertoon in 'n dropdown box sodat die gebruiker 'n ander een kan kies. Die OptionPair voorwerpe geskep en vertoon in die rooster. As die gebruiker 'n nuwe vervaldatum kies, dan is die metode FetchData () genoem word wat nuwe inligting kry en vult die rooster. Hier is die XAML Geen verrassings hier net bindend die voorwerpe. Die enigste ding wat belangrik is die ExpirationConverter wat die jaar, maand, dag-formaat Google opbrengste neem en verander dit na iets beters vir mekaar: Hoop jy hierdie blik op hierdie nuttige en interessante opsie ketting API van Google geniet. Hou in gedagte dit is nie ondersteun word deur Google en ek wouldn8217t stel om dit te gebruik in 'n produksievlak aansoek, maar dit is interessant om te speel met. Indien u op soek om uit te brei op hierdie Grieke voeg soos Delta, gamma-, vega ens Ek het nog 'n artikel wat jy wil dalk 'n blik op te neem: Vanilla Opsie Math Deel hierdie: Posted: 10 Desember 2015 12:02 Randy Guidry Hi. Im probleme het met behulp van die oproep www. google/finance/optionchainqAAPLampoutputjson met JavaScript. Kan jy vir my 'n klein JavaScript-kode op die oproep en vertoon deel van die gevolg te maak, sê net die eerste item, verval Dankie by voorbaat, Randy Posted: 16 Desember 2015 21:09 Kelly Elias Jammer ek het nie 'n JavaScript om gee jy, ek hoofsaaklik doen C. My Javascript is swak as sy 'n lang tyd sedert Ive werklik baie gedoen al daarmee. Posted: 26 Augustus 2016 23:40 Randy. Nog hulp nodig op hierdie Ek kan jou 'n paar wenke gee. Posted: 28 Maart 2016 10:51 XP Wat oor die manier waarop data vir verskeie maatskappye in 'n keer Dit lyk na 'n baie beperkte nut hê as jy hulle bediener moet spam met 1 versoek per maatskappy Moenie jy uiteindelik kry jou IP geblokkeer Posted: 15 Julie 2016 10:37 Tony Hi: Ek gebruik jou program opsies ketting data met GUI, stel fyn, maar toe ek sien die waardes volledig verkeerd Google Options ketting webwerf, byvoorbeeld vandag Julie-15-2016, ek navraag die ketting Options vir AAPL en ek kies vervaldatum Augustus-26-2016 en ek sien op die trefprys 100 vir 'n plaas die laaste prys 3,70, en in jou program ek laaste prys 1.20. Hoekom die waardes van eiendomseffektetrusts is verkeerd Dankie Tony. Alphabet Inc. (GOOG) Opsie ketting Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van us. What is die beste / goedkoopste diens aan real-time te kry (as real-time as jy kan kry) op voorraad opsies Im op soek na die vinnigste update op die hele mark, met 'n paar voorrade prioriteit , so ek moet die data so vinnig in te kom as my internet konneksie sal laat. Die API kan wees in enige taal, hoewel ek C. Ook sou verkies, sal 'n verhoor diens wonderlik wees. Op die oomblik is ek op soek na IQFeed wat blyk te wees presies wat ek is op soek na. Dit is goedkoop, het 'n gratis toets, gee uit 1ms bosluise en het 'n C API. Enige ander opsies soos hierdie oneIt39s opmerklik wat Yahoo sê oor trek uit voorraad pryse: quotIt verskyn sommige omgekeerde ontwerp 'n API wat hulle gebruik om Finansies data te trek, maar hulle breek ons ​​diensbepalings (geen herverdeling van Finansies data). Herverdeling word slegs toegelaat indien jy die kentekens van die span geskep het: finance. yahoo/badges. Anders, kan jy YQL of wat ook al metode gebruik om data VIR PERSOONLIKE USEquot developer. yahoo/forum/General-Discussion-at-YDN/hellip uitvoering maak poshaughnessy 17 Oktober 12 verkry by 09:16 Ek het die top antwoord en begin kyk na Yahoo Finansies . Hul API kan verkry word 'n aantal verskillende maniere, maar ek het 'n mooi verwysing vir die kry van voorraad inligting as 'n CSV hier: www. jarloo / Die gebruik van wat ek geskryf het hierdie skrif. Ek is nie regtig 'n robyn man, maar dit kan jou help om saam iets te hack. Ek havent kom met veranderlike name vir al die velde yahoo bied nie, sodat jy kan vul dié in as jy dit nodig het. Hier is die gebruik loadStockInfo terug 'n gemors, sodanig dat SpecificDataGOOGname is Google Inc. Ten slotte, die werklike kode uit te voer nie. antwoord 26 Maart toe 15 12:07 hierdie is rerig bruikbare, ek wens ek kon jou meer stemme te gee. Vinnige vraag - het jy het gevind dat hierdie API om betroubaar te wees, en is die aanhalings werklik realtime Ek weet dat sommige van Yahoo39s inligting vertraag, en dit lyk vir afhang van die spesifieke API toegang. â € Hundley 30 Oktober toe 15 02:31 Ek het dit aan 'n vriend te help en ek dink dit het uiteindelik goed uit te werk vir hom. Die inligting is redelik vinnig, ek dink hulle opgedateer dit elke 10/15 minute as ek reg onthou. â € Jack Franzen 30 Oktober 15 by 11:56


No comments:

Post a Comment