Saturday, October 15, 2016

Forex Tsd Beste St

Forex-TSD Review Besoek webwerf Ek stuur 'n boodskap aan die administrateurs van Forex TSD sê: Toe ek op die beeld waar dit sê Aflaai 10 aanwysers vir 12 i aangestuur na 'n ander bladsy op. Ek dont wil om die maandelikse Elite lidmaatskap koop, dont wil die lidmaatskap van Advanced Elite maandelikse koop, ek wil net die 10 aanwysers aflaai vir 12 dollar, ek het hulp nodig. Dankie So, wanneer ek op die beeld waar dit sê Aflaai 10 aanwysers vir 12 i aangestuur na 'n ander bladsy te sê (tweede voorbeeld) Tweede Voorbeeld: i1066.photobucket / albums / u412 / BetterTrade / Second20examplezpsjxddeunk. png Ek wil nie om te betaal 24.99 vir 10 aanwysers elke maand, wil ek om te betaal 12 per 10 aanwysers, soos show in die eerste beeld, soos dit moet wees. Hulle het nooit beantwoord die boodskap dat ek hulle kan uitstuur, Ten spyte van die feit dat hulle 'n goeie programrs en om bewyse, is dit nog steeds laai jy geld elke maand, toe ek dont wil om voort te gaan betaal die maandelikse ledegeld. Sodra beskou as 'n forum met potensiaal, het dit sedert vertraag in lidmaatskap en is besig om minder interessant. Die administrateur (newdigital) het 'n probleem met die Engelse taal en kan nie effektief kommunikeer met Engelssprekende lede. Hy het die goeie aanwysers gedeel op die forum geneem en besluit om hulle weg te steek in 'n elite afdeling en kan slegs verkry word as 'n mens betaal die buitensporige bedrag van 89 per maand. 'N verhoor is beskikbaar vir die Elite Artikel maar so jy beperkings op 'n baie kort beskrywing van die aanwyser en daar is geen gradering stelsel wat gee jou hoof van om te weet hoe die aanwyser voer. Ongelukkig hul admin is besig om die terrein te afdraande en nie die geval appèl na ervare handelaars. Die webwerf het geen opvoedkundige waarde en is dikwels spam. Die moderators is nie 'n goeie werk te monitor die asblik plasings en gee my mening is dat hulle 'n tekort forex ervaring. Twee jaar gelede, sou ek geëvalueer hierdie forum 'n 3-ster. Na die vergelyking van hierdie forum om hoe dit gebruik word en vergelyk dit met die ander forex forums, hierdie forum is gelukkig om die een ster gradering ontvang. 2011/02/03 2 sterre as 'n lid van Forex-TSD forum, Im teleurgesteld in die onaktiwiteit gedurende die afgelope jaar. Met die groeiende aantal forex forums knal, is Forex-TSD neem 'n agterste sitplek ongelukkig. My kommer met Forex-TSD is dat hulle die goeie aanwysers en eas en plaas dit in hul Elite-afdeling van die forum en verwag dat 'n lid te betaal 29 per maand om toegang tot hulle te hê. Daar is 'n gevorderde Elite Artikel wat 79 per maand om toegang. My gryp met Forex-TSD is dat hulle absoluut geen idee hoe om hul Elite en Gevorderde Elite Artikels bestuur. Byvoorbeeld, as 'n mens wil 'n hoogtepunt te neem aan beide Elite en Gevorderde Artikels om te sien wat hulle het om te bied, moet 'n mens aansoek doen vir 'n proefintekening wat is gratis vir 7 dae dan betaal een nie die 29 of 79 per maand, afhangende van wat beplan hulle kies. Wanneer 'n mens onderskryf die verhoor, het hulle nie toegang tot enige foto's het, blink of stellings wat wys as 'n stelsel is goed of nie. Ek het probeer om hierdie probleem op te herlei na 'n administrateur vernoem Newdigital in die loop van my week verhoor en ek moed opgegee probeer om hom te oortuig dat dit in orde vir een te verlei om 'n lidmaatskap in óf die Elite of Advanced Elite te koop, moet 'n mens toegang het om 'n soort van verklaring, blink of prentjie te wys wat stelsel eintlik werk of nie. Dit is duidelik dat 'n geval is het toegang tot die werklike stelsel, maar al wat ek wou was inligting oor wat werk, hoe lank dit het gewerk, geskiedenis, ens en Newdigital didnt my probleem verstaan. Nodeloos om te sê, as Newdigital was so clueless en didnt 'n probleem sien, dan wil hê dat die webwerf nie die geval is my inskrywing. My punt is dat hoe kan 'n mens sê wat werk as hulle dit nie deel enige bewyse van enige aard. Al wat ek gesien het, was name van stelsels en 'n kort. baie kort beskrywing. Niks opgemerk as hulle selfs glad gewerk. Ek dont sien 'n punt in 'n verhoor as jy dit nie het toegang tot state, ens Ek dont sien 'n toekoms met hierdie webwerf te danke aan hul bestuur en administrasie wat nie weet wat hulle doen. As 'n 15 jaar forex handelaar, gee ek Forex-TSD n Twee-ster gradering. Dit is 'n goeie forum met baie opvoedkundige materiaal, veral as jy MT4 programmeerder en verstaan ​​MT4 taal. Soos altyd en op alle forums (selfs private een) daar bedrogspul kunstenaars, mense wat probeer om 'n bietjie geld te maak in etiese en nie eties op - is hierdie Internet en 'n mens moet versigtig wees. Maar daar is baie goeie drade oor aanwysers, EAS, neurale netwerke, ens ek baie van gratis open source geleer EA gevind op forex TSD (veral Ellie artikel). As jy op soek is na heilige graal, gratis middagete sonder enige werk en te verstaan ​​Jy hoef te vind nie. As jy op soek is na 'n paar goeie programmeerder en voorbeelde van bronkode, idees van aanwysers en EA is hierdie plek vir jou. Forex is 'n besigheid vir my, in sakekennis is 'n belangrike en forex-TSD is n goeie plek om 'n bietjie kennis, nie kitsoplossings vind. As jy wil word scammed, verward, mislei, bedrieg, of kry advies om jou geld te verloor is dit die plek om te wees. Aaklig. N klomp van die scammers probeer om jou te kry. Bly weg van dit. Hierdie plek het niks en verkeerde inligting en teen-inligting. Ek havent het enige geld op hierdie, het nooit gedink dit was die moeite werd, maar ek het spandeer baie tyd lees van die vrye drade, tyd is heeltemal verwoes, tot die gevolgtrekking gekom dit was net 'n klomp mense op soek na die antwoorde in aanwysers - dit isnt wil dit graag gee 1 ster, maar ek dont dink sy enethical. Ek het probeer om my inskrywing koste vir Forex-TSD herstel en hulle dont beantwoord my e-pos. Ek het probeer om hulle te bereik daarvandaan forum webwerf en uit die paypal ontvangs. Hulle hoef te reageer. Hulle hou net laai my. Ek het gekontak my PayPal rekening om te stop hulle betaal. Ek is baie keer scammed op forex-TSD. deur programmeerders, aanwyser verkopers, deskundige adviseur swendelary, en sein swendelary Die aanwysers ek verkoop was niks beter as die gratis aanwyser op Meta Trader platform. The sein verskaffer, het ek gevind op die forex TSD gebruik om my geld te verloor vir geld wat ek 'n paar gehuur programmeerders gebaseer op TSD, het hulle my geld en nooit afgelewer werk sagteware vir admin sou my poste en drade complaing teen die TSD programmering scammers Daar is 'n swartlys van programmeerders wat kan gevind word deur te soek Google verwyder. Ek stem vir hierdie 'n een ster forum omdat die admin ondersteun scammers Hulle is insiggewend, en regtig theyve het inligting aan die jong forex handelaar lei, Ive bekend vir hulle vir sowat 13months. They het my 'n vroeë gids en ek gebruik om te glo dat hulle die beste totdat ek dicovered Forex Factory en leer ken het van FELIX nou is navigeer op vrede army. But alles in ag genome is dit 'n goeie Forex-TSD is ok as 'n forum, behalwe die Steinitz oorheers onderwerp. Steinitz het uitgedraai om 'n bedrogspul kunstenaar wees. Sy draad het meer as n kwart miljoen poste en hy oorheers dit met die hulp van Admin. As jy iets negatiefs te plaas oor sy nutteloos robot jou poste sal verwyder word deur admin. Soveel vir vryheid van spraak. Steinitz robot het 1000 dollar in kapitaal verloor het in die EA kompetisie. Dit staan ​​op 258 uit 603. Steinitz adcertises sy robot as 100 akkurate en nooit verloor op YouTube. As gevolg van hierdie ek stem vir hierdie Forum met 1 ster. Kry widget kode Forex resensie Forex Performance Toetse Forex Traders Court Forex Trading Onderwys en Gemeenskap Forum Forex Calendar en gereedskap kopieer kopiereg www. ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale law. Show jou beste EA geword Januarie 2008 Status: Lid 226 Posts Hi Ek het gedink dit sal interessant wees om te sien hoeveel mense werklik met behulp van EAS om handel te dryf en watter soort sukses wat hulle met, I dont handel EAS uitsluitlik maar ek het 'n lewendige rekening wat handel dryf net met 'n EA en sy doen goed so ver. Die instellings en handel plan vir dit gelyk klank so ek sit dit op sy eie lewe rekening, sodat dit nie die resultate van my handstelsel Ek gebruik sou bewerkstellig. Ek sal nie die naam van die EA noem, want dit is 'n kommersieel gekoop een, maar as jy wil weet dan PM my met jou e-pos en ek sal julle vervul in op sy besonderhede. ID ook graag ander om hul EAS resultate hier plaas sodat ons kan sien wat goed werk. Please dont post name en / of bevorder kommersieel verkoop EAS as ek nie wil hierdie draad na die asblik bin gestuur word. Let asseblief ook net EAS dat hy vorentoe getoets of gebruik op live rekeninge plaas, dont Ek glo in die rug toetse op alle. Siek heg die grafiek van my EA. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Kommersiële lid geword Julie 2008 562 Posts Ok, deel myne. 19to20thAugust top grafiek is EURUSD onderkant, USDJPY Aangeheg Images (Klik om te vergroot) geword Januarie 2008 Status: Lid 226 Posts akukaya. Nice grafiek Hou ons gepos omdat dit gepaard gaan, sal baie interessant wees as dit North voort op pad oor 'n ordentlike tyd. Ek sal ook hou plaas my EAS resultate (goed of sleg) as dit gaan saam as well. Miskien op 'n weeklikse basis Siek werk die grafiek. Kommersiële lid geword Jul 2008 562 Posts EA nog swaai. sal plaas geen goed of kwaad resultate. Ek eksperimenteer af met lewendige. van gister wins, ek maak 'n ander rekening. huidige bestuur is 3 rekening: EURUSD, USDJPY, GPBUSD .. geword Januarie 2008 Status: Lid 226 Posts akukaya, sodat jy dit nie toelaat dat die rekening groei jy die winste gebruik om nuwe rekeninge handel 1 paar elke ek reg verstaan ​​oopmaak So as dit werk jou rekeninge moet eksponensieel groei sonder om wins teikens ens verhoog en jy sal ook soort word verskans reg, want as die EA koop Euro en die Swissy byvoorbeeld, sal jy verskans teen jouself. Ek het gehoor van die Steinitz EA wat hier ontwikkel is op Forex Factory iets soortgelyks te doen. Maar ek het nog nooit eksperimenteer met dié soort van MM voor. Aangesluit Oktober 2007 Status: Trend volgende is vir tieners 217 Posts Dit is 4 jaar van EURUSD Alpari data (jammer vir die opmaak) Aanvanklike deposit15000.00 Totale netto profit213490.53Gross profit367542.57Gross verlies-154.052,04 Wins factor2.39Expected payoff617.02 Absolute drawdown4285 .03Maximal drawdown33776.03 (44,63) Relatiewe drawdown57.01 (14207,97) Totaal trades346Short posisies (won) 72 (90,28) lang posisies (won) 274 (45,62) Wins ambagte (van totaal) 190 (54,91) Verlies ambagte (van totaal) 156 (45,09) Largestprofit trade5234.00loss trade-1024,50 Averageprofit trade1934.43loss trade-987,51 Maximumconsecutive oorwinnings (wins in geld) 21 (40259,19) agtereenvolgende verliese (verlies in geld) 9 (-8961,97) Maximalconsecutive wins (telling van oorwinnings) 47610,00 ( 17) agtereenvolgende verlies (telling van verliese) -8961,97 (9) Averageconsecutive wins6 agtereenvolgende losses5. en met geen geld bestuur nie. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Hi ek het gedink dit sal interessant wees om te sien hoeveel mense werklik met behulp van EAS om handel te dryf en watter soort sukses wat hulle met, I dont handel EAS uitsluitlik maar ek het 'n lewendige rekening wat handel dryf net met 'n EA en sy doen goed so ver. Die instellings en handel plan vir dit gelyk klank so ek sit dit op sy eie lewe rekening, sodat dit nie die resultate van my handstelsel Ek gebruik sou bewerkstellig. Ek sal nie die naam van die EA noem, want dit is 'n kommersieel gekoop een, maar as jy wil weet dan PM my met jou e-pos en ek sal julle vervul in op sy besonderhede. ID ook graag ander om hul EAS resultate hier plaas sodat ons kan sien wat goed werk. Please dont post name en / of bevorder kommersieel verkoop EAS as ek nie wil hierdie draad na die asblik bin gestuur word. Let asseblief ook net EAS dat hy vorentoe getoets of gebruik op live rekeninge plaas, dont Ek glo in die rug toetse op alle. Siek heg die grafiek van my EA. Net 'n vinnige nota: As 'n grafiek is gepos, post die volledige verklaring. Die grafiek nie vlot, gelykheid, balans, onttrekking, Wins faktor wys, wen verhouding, ens Dit het werklik geen sin deur itself. Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. kopieer kopiereg www. ForexPeaceArmy. Alle regte Reserved.8482Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Een van die beste aanwysers Ive gesien word as 'n professionele handelaar dit is by verre een van die absolute beste aanwysers ek gesien het. Ek kan selfs dit opgetel in VF. (Been vaar die forums vandag. Vermy papierwerk en het daarop). Enigiemand wil 'n kraak te neem op 'n EA daarop Ek is 'n -100/10 as 'n programmeerder. As dit so akkuraat as dit blyk, sou dit 'n groot EA maak. In die paar uur wat ek spandeer speel met dit die hoër tydsraamwerke dit kan amper 'n stand-alone. Laer tydsraamwerke vereis filter. Maar kodering n eenvoudige koop op blou, verkoop op redquot met omgekeerde funksie, SL TP, sou magie getal waarskynlik al wat nodig is. PS - Ek moet noem ek 'n paar ander INDIS gebruik vir die filter uitgange (net wou nie die saak bemoeilik) en my huidige eas ek gebruik met die handleiding bevestiging. UPDATE: EA en handleiding bygevoeg hieronder. Het nog nie gebruik. 'N Groot Dankie aan XUX99 vir die EA. en hier is sy boodskap oor die EA: Pos asseblief die hele rits lêer as dit bevat die FFCal en DVS Bresset met 'n ander naam, sodat dit nie die geval in te meng met enige addisionele weergawes van hierdie aanwyser. Die zip-lêer bevat 'n installeerder wat die EA en die aanwysers outomaties installeer. Die instellings wat jy genoem VERWYSfNGS om FFCal aanwyser wat ambagte tydens nuus tydperke kan voorkom. Weergawe 0.2 bygevoeg met bykomende filters / opsies. Dankie weer Xux Uranus v0.1 gebruiker guide. pdf 126 KB 30365 downloads Uploaded 29 Oktober 2009 20:59 Uranus v0.1.mq4 30 KB 16540 downloads Uploaded 29 Oktober 2009 21:00 Goeie punt cspip en ver voor ya. Het 'n bietjie navorsing oor dit en dit is gebaseer op die Bressert dubbel stryk Stogastiese. Van wat ek op geen gegrawe is dit nie. Ek het gesien hoe dit op die 1 min grafiek vir 'n paar uur en sien geen aanduidings dat dit repaints. Dit wil voorkom of die skrywer (nie Bressert maar wie briljant gekodeerde dit selfs beter as die Bressert Indi, wie se naam om Robby wees kyk) het 'n private chat bladsy gaan, maar om dit te lees Ek het die gevoel dit was meer as 'n filter en dit blyk ook die lede was oor denke. En hierdie een abit aangepas is vir wat kleur in Indi tussen 20 en 80 vlakke, afhangende van die rigting: - www. forexfactory / showthreadt194152 Op die 1min is blykbaar net as gevolg van die prys regtig naby en om kolle oral. op hoër TFS dit lyk baie netjieser. Ook, en dit is abit die onderwerp af, op soek na quotBressert dubbel stryk Stochasticquot op Google. bring hierdie draad op VF op die eerste bladsy, en hierdie draad is minder thanan uur oud. Dis skrikwekkend. Nou as ons kon net SEO 'n warm verkoop produk na 'n posisie wat vinnig Na grawe in die Bressert teorie 'n een minuut tyd sal beslis sit dit af en sit verskeie quotdotsquot as gevolg van die beweging te kry. Dink aan gereelde stochs voortdurend kruising. Die versneller ossillator kan ook kwalifiseer as dit kleur binne 'n kroeg kan verander. Ek gebruik dit elke dag nog maar met AC en fraktale. Dit is eenvoudig die aanpassing van die prys voorwaardes. dit te gaan neute op die 1 min, maar in die 2 uur Ek het gesien hoe dit (nie staar na dit maar nagaan elke 10 minute of so) Ek sien geen omstandighede van oorverf. Ek het honderde INDIS getoets en gesien my deel van oorverf. Miskien is ek dit verloor, maar ek het niks om hier aan te dui. Soos ek gesê het vroeër repainters is tipies wat onfeilbaar resultate, hierdie een nie. Dus laat herfokus en sien wat ons kom withTag:-forex TSD kandelaar kleur oomblik het jy 'n paar ontmoeting asook om te weet binne forex, almal van ons kan begin praat oor 'n paar basiese hulpbronne wat Forex beleggers dikwels gebruik te maak. As gevolg van die besige karakter asook invloed verkrygbaar in Forex koop en verkoop, talle Forex beleggers don8217t werk in stand te hou ten opsigte van 'n lang. Byvoorbeeld, kan Forex dag tyd beleggers baie handel begin op een dag tyd, en kon nie regtig in stand te hou almal van hulle nie meer in vergelyking met 'n paar minute elke. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis Wanneer die hantering van hierdie soort klein tydperk horisonne, kyk na die grafiek asook die gebruik van gespesialiseerde evaluering aflaai geneig om effektiewe hulpbronne wees, net omdat 'n grafiek asook verbind ontwerpe 'n oorvloed kan wys wat verband hou met inligting in 'n klein bietjie van die tydperk. Met hierdie gebied, kan ons almal praat oor die werklike 8220CandleStick chart8221 en ook die behoefte vir die bepaling van die ontwikkelinge. Binne die volgende opleiding, sal ons 'n tipiese grafiek ontwerp bekend as die werklike 8220head asook skouerblaaie betree. duim (Dag koop en verkoop kan jou eie beker geassosieer word met tee wat jy dalk wil om te bestudeer hoe jy kan gereël Die Forex Koop en verkoop roetine.) Terwyl die meeste mense is gewoond aan die lees van die tradisionele versameling grafieke bied in die alledaagse roetine, die werklike kandelaar grafiek is regtig 'n grafiek weergawe that8217s in diens geneem vir byna drie honderd jare asook bekendstelling van meer inligting in vergelyking met jou eie tradisionele versameling grafiek. Die werklike kandelaar is regtig 'n slim op en af ​​versameling vertoon die werklike period8217s koop en verkoop verskeidenheid. 'N Breë klub oor die op en af ​​versameling toon die werklike onderskeid tussen jou oop te stel, asook naby. Ander gesoek kandelaar tips en truuks forex kandelaars gratis ebbook


No comments:

Post a Comment